همه چیز در مورد تاور کرین پوتن

تاور کرین پتن F15/15C  ساخت کشور فرانسه از جمله تاور کرین های دهه 90 میلادی می باشد که تاور کرینی ایده ال می باشد . این تاور کرین در نوع خود بینظیر می باشد چرا که با طول بازوی 50 متر و 6 تن تاور کرین منحصر به فردی می باشد و شرکت پوتن غیر از این تاور کرین در کلاس تاپکت همچین تاور کرینی را تولید ننموده است و اجزای این تاور کرین به شرح ذیل می باشد و شکل کلی تاور کرین شامل موارد ذیل می باشد . 

سکشن های تاور کرین که بسته به نوع تاور کرین دارای سکشن متفاوتی می باشد یعنی تاور کرینی که وزنه 3 تن را بلند میکند با تاور کرین پوتینی که وزنه 20 تن را بلند میکند سکشن های متفاوتی خواهند داشت .

فلش تاور کرین : که از 30 متر تا بیشترین فلش و طول بازوی تاور کرین پوتن فرانسه به طول 80 متر می باشد البته در یکی دو تا رنج تاور کرین POTAIN MD  100 متر نیز موجود می باشد که تاور کرین های سفارشی به شرکت پوتن فرانسه با مشخصات فنی منحصر به فرد تولید میگردد.

کمفلش تاور کرین : که قرینه فلش یا جیب یا طول بزو می باشد که حداکثر طول 40 متر می باشد و بستگی به نوع تاور کرین و طول بازو دارد.

کالسکه تاور کرین : کالسکه تاور کرین به صورت ثابت می باشد که به عنوان فونداسیون تاور کرین نیز عمل می نماید و به وسیله بوژی ها و ریل قابلیت جابه جایی را دارد.

قطعه اصلی تاور کرین پوتن :که بر روی کالسکه یا پایه تثبیت تاور کرین نصب میگردد و قطعه ای با طول حداقل 7 متر می باشد .

وینچ تاور کرین : که از اجزای اصلی تاور کرین پوتن و لیبهر می باشد که سیم بکسل به صورت نظم خاصی  بر روی آن تجمیع میشود  .

وزنه های تعادل تاور کرین : که در هر تاور کرینی موجود می باشد و از روی کاتالوگ تاور کرین اجرا میگردد .وزنه های تعادل کالسکه نیز در کاتالوگتاور کرین موجود می باشد .

قلاب تاور کرین : قلاب تاور کرین به صورت تکی و جفت پیدا میشود که بسته به نوع تاور کرین و سیستم بلربرداری تاور کرین پوتن متفاوت خواهد بود .

موتور های تاور کرین : که از 35 RCS شروع میشوند و تا 80RCS و LMD که هر یک مشخصات فنی متفاوتی دارند.

شاریوت تاور کرین : شاریوت تاور کرین که به قلاب تاور کرین نصب گردیده و کل جابه جایی در طول فلش تاور کرین و جیپ تاور کرین توسط شاریوت  انجام میگیرد.

گردون تاور کرین : گردون رابط بین فلش و کمفلش و کابین و کله قندی تاور کرین که باعث چرخش تاور کرین به صورت 360 درجه میگردد.گردون تاور کرین پوتن نیز بسته به نوع تاور کرین در سایز های متفاوتی می باشند . 

پین های تاور کرین : پین تاور کرین که باعث بسته شدن سکشن های تاور کرین می شود و در سایز های متفاوت و بسته به نوع سکشن تاور کرین متفاوت می باشد.


تاور کرین گروه سهند 

مشاوره رایگان در قیمت و نوع تاور کرین انتخابی 

خدمات انواع تاور کرین پوتن و نصب و راه اندازی و سرویس و نگهداری در تهران و شهرستانها 

واردات لوازم یدکی ارجینال تاور کرین های فرانسه به صورت مستقیم و بدون واسطه زیر قیمت بازار

واردات تاور کرین نو پوتن از فرانسه زیر قیمت بازار

ارسال لوازم یدکی و سکشن های تاور کرین به قیمت پایین تر از بازار

گروه تاور کرین سهند 


ظرفیت های تاور کرین پوتن از 3 تن شروع و به 80 تن می رسد و مرسوم ترین تاور کرین 12 تن می باشد 

09143000059 

TEL- FAX : 04133807239


WWW.TOWER-CRANE.IR سایت رسمی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.